Om ervoor te zorgen dat wij eerlijke prijzen kunnen rekenen voor onze producten, hebben wij ervoor gekozen om de producten rechtstreeks vanaf de leverancier te versturen. Hierdoor kunnen wij enorm besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en verzendkosten en kunnen wij de producten tegen een eerlijke prijs aanbieden.
Omdat wij de producten direct vanaf de leverancier verzenden is er een gemiddelde levertijd van 7-14 dagen.
Altijd GRATIS verzending
Wij dragen zorg voor de verzendkosten van elke bestelling. Al onze producten worden 100% GRATIS bij jou thuis afgeleverd, er is geen minimum bestelhoeveelheid vereist.
*met uitzondering van GRATIS artikelen.
Volg je bestelling
Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst kun je je bestelling na een paar dagen gemakkelijk volgen.
Klik hier om je bestelling te volgen
Vragen over je bestelling?
Heb je vragen over je bestelling? De kans is groot dat je niet de eerste bent met deze vraag. Hiervoor kan je terecht op de Veelgestelde vragen pagina. Kijk of jouw vraag erbij staat, zo niet, neem dan gerust contact met ons op!
FAQ
2. Ik wil mijn adres laten wijzigen. Kan dit?
Als de bestelling nog niet is verzonden, kan het adres nog gewijzigd worden. Stuur hiervoor het nieuwe adres (Straat, huisnummer, postcode, woonplaats) door naar de klantenservice.
Als de bestelling al is verzonden, kan het adres niet worden gewijzigd.
3. Waar kan ik mijn ordernummer vinden?
Het ordernummer wordt met de bestelbevestigingsmail geleverd. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
4. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
De gemiddelde levertijd bedraagt 5-10 werkdagen.
Je kunt je bestelling volgen via de 'volg je bestelling' pagina.
5. Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar bij Wavess?
- iDeal
- Bancontact
- EPS
- Paypal
- Creditcard
- Amex
- Sofort
6. Hoe lang duurt het voordat jullie antwoorden op mails?
We proberen altijd binnen 24 uur te reageren op iedere mail.
7. De Track & Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.
8. Kan ik mijn bestelling naar een afhaallocatie laten sturen?
Helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling direct naar een afhaalpunt te laten sturen.
Als dit niet van te voren wordt vermeld aan de afhaal locatie bestaat de kans dat zij jouw pakket weigeren en zal jouw pakket retour afzender worden gestuurd. Het is daarom alleen mogelijk om jouw huisadres op te geven tijdens het plaatsen van de bestelling.
Ben je onverhoopt niet thuis? Geen probleem. De bezorger zal het pakket bij de buren of op een afhaalpunt bezorgen en laat jou dit altijd weten door middel van een briefje.
10. Naar welke landen kunnen jullie versturen?
We kunnen de bestelling versturen naar elk land binnen de EU
11. Hoe lang heb ik om een product te retourneren?
Wij bieden een retourtermijn van 30 dagen aan. (na ontvangst)
12. Hoe kan ik mijn product retourneren?
Neem contact op met onze klantenservice om jouw product te retourneren. Je ontvangt een retourformulier dat uitgeprint en ingevuld meegestuurd moet worden.
13. Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug heb ontvangen?
Het duurt gemiddeld 3-6 werkdagen voordat de terugbetaling verwerkt is, nadat wij het geld hebben ontvangen.
14. Wat zijn jullie garanties?
Wij bieden een niet goed = geld terug garantie.
Mocht je niet tevreden zijn met jouw product dan kun je dit altijd binnen 30 dagen naar ons retour sturen.